onsdag, mars 04, 2009

born to be alive.

Sebbe, Joel och jag när vi var ute vid Turning Torso i söndags.


Idag har jag kollat skolor och sånt shit.
Letat jobb har jag också gjort,
men denna fattiga stad har inget att erbjuda som vanligt.
Iaf så kommer jag få hem info ang. högskola och sånt
dom närmaste dagarna.
Imorgon tänkte jag bege mig till arbetsförmedlingen och
se vad dom kan göra åt mig. Inte ett piss antagligen.

Dock har jag haft ont i magen ända sen jag åkte från Malmö.
Först trodde jag de va maten. När jag får magsmärtor tror
jag alltid att jag blivit matförgiftad på ett eller ett annat sätt.
Men nu har det hållt i sig, och det är faktiskt onsdag idag.
Mamma tror det är nerver som spökar, men jag vet inte.

Just nu lyssnar jag lite Benassi samtidigt som
jag sitter och funderar.
Det enda som fattas är ett stort glas cola och saltlakrits.
Yummy in my tummy !

Inga kommentarer: