torsdag, mars 05, 2009

beautiful, dirty, rich.




Pillade ihop en ny header.
Kände att jag ville ha en förändring i samband
med att jag bytte hårfärg.
Ny hårfärg - ny header.

Well, dagen har bestått av att fixa lite grejer till
arbetsförmedlingen. Leta fram betyg osv.
Ska dit imorgon så känns skönt att vara förberedd.
Hatar det stället så vill se till att vara där så kort
stund som möjligt. Haha.
Sen tyckte mamsi att jag skulle följa med till stan.
Sagt och gjort. Gick och tittade i massa butiker.
Hittade massor, men köpte inte någonting.
Allt detta flängande till Malmö har gjort mig fattig
som en liten kyrkråtta, men det är värt det.
Mamsi, däremot, köpte en jättefin lite längre skjorta.
Ville ha en likadan, men icke sa nicke. (Vem är nicke btw?)

Kvällen har mest bestått av att tröstäta choklad.
Inte undra på att man blir tjock i dessa tider.
Lågkonjukturen kommer göra svenskar lika feta
som Amerikaner. Folk blir av med jobb, folk blir
fattiga och deprimerade, folk börjar tröstäta.
Not goooood !

Btw så är jag trött på alla giriga svenskar.
"Jag ska jobba med det för det är asbra betalt".
Men fuck off and die.
Kul att ha ett jobb man knapt trivs med så man
blir utbränd. Men allt för att få leva på topp, right ?
Livet handlar inte om pengar era suckers.
Jag vet inget välbetalt jobb som jag känner att jag
verkligen skulle stormtrivas med. Möjligen rik
hemmafru. Haha. Nä skämt och sido.
Sluta tänka pengar och tänk på er hälsa istället.
Palla sitta ensam i en megafet vindsvåning med
miljoner på banken, men frånskild utan barn
för karriären har tagit all min tid.
60 år med massor i pension, utan någon att spendera
alla pengar på. Nä, aldrig gott folk.
Då lever jag hellre vanlig medelklass med volvo,
villa och vovve. Känner att jag skulle få ut mer av det.
Nähä, nu kom jag in på ett sidospår som vanligt.
Ni får ha det så bra !


Love.



1 kommentar:

Anonym sa...

Du har så rätt så rätt!!! :) Bra inlägg!=) Puss hun!<3<3