måndag, mars 09, 2009

you're gonna save the day.



Ah, helgen har varit underbart lugn.
Ganska skönt faktiskt. Har bara avnjutigt
god mat och favoritvin tillsammans med mina föräldrar.
Sånt gillar vi.

Idag står solstrålarna som spön i backen, vilket är härligt.
Hoppas det håller i sig hela veckan.
I veckan blir det att fika med Erika, umgås med Emeli
och till helgen får man besök från skånelandet igen.
Vad som händer då är sådant som visar sig.
Utgång ? Bowling ? Bio ?
Ja, det är väl ungefär det Kalmar har att erbjuda.
Nu hade jag tänkt att baka.
Ska testa att göra en liten speciell kladdkaka. ;)

Sandra; Har sagt det till dig innan men det tåls att säga igen.
Jag förstår om du har det jobbigt. Det finns väl ingen som vill
att det ska hända. Jag hoppas du vet att jag finns här för dig om
du vill prata. Jag lyssnar mer än gärna och du vet att det
stannar mellan oss. Vänner finns där för varandra, Och jag är
din vän. Glöm aldrig det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar; hihi! jag bor på stensövägen, nästan precis vid cigarrelvan :)

Anonym sa...

GULLUNGE säger jag bara!! looove you my friend!! finns här för dig med!