tisdag, mars 10, 2009

she belives in shoes & cars.



Emilia åkte hem för en stund sen.
Vi har pratat gamla minnen och kollat gamla bilder.
Hon hade tagit med sig mango och jordgubbar,
men vi knallade bort till Ica och kompletterade det hela
så vi kunde göra Gino. Underbart gott var det.
Vi hade det skoj och det var kul att träffa henne igen. :)

Imorgon blir det nog att fika med Erika. Länge sen jag
träffade henne också. Så det ska bli kul att ses och prata
om allt som har hänt sen dess.

Nu sitter jag bara och drömmer om kläder och skor.
Finns så mycket jag vill ha och så mycket jag vill göra.
Prio ett på den listan ligger väl att färga håret ännu mörkare.
Vill ha det som jag hade det innan när det nästan var svart.
Så resten får vänta så länge. Men drömma kan man ju.
Sandra har köpt sig en kamera och jag är också i stort behov
av en, då min gamla blev stulen på min och sandras
födelsedagsfest. Så jag kanske ska flytta upp den några hack
på min priolista. Ah så fårt jag har 2 tusenlappar över (typ aldrig)
så kommer dom ryka till en ny kamera.

Nä nu ska jag fortsätta drömma.
Adjöken !


Inga kommentarer: