tisdag, mars 10, 2009

i still belive in your eyes, i just don't care what you've done in your life.

Cicci & Millan
Midsommar 2008

Nu hade jag bara tänkt tvätta av mig sminket innan jag stupar i säng.
Imorgon ska jag träffa Emilia.
Hon tog kontakt med mig idag och vi pratade ut, vilket är skönt. Vi har glidit ifrån varandra och det har varit lite smådispyter. Men det känns skönt att vi pratade och därför bestämde vi att vi ska ses imorgon för att baka något smaskigt och massa tjejsnack. Lär väl bli en liten redogörelse för vad som hänt under de här månaderna och prat om gamla tider också. Sånt är alltid trevligt. :)
Det är aldrig kul när vänner kommer ifrån varandra oavsett vad som orsakar det. Därför är det bra om man kan prata om det, för det är nog ingen som vill bli av med sina vänner. Det krävs något väldigt dramatiskt och elakt för att jag ska vägra ens försöka bli vän med någon igen.
Nä, som sagt, nu är det dags att tvätta av sminket. På dagen ska jag ta kontakt med gamla jobb för arbetsgivarintyg. Sen ska jag nog göra en garderobsrensning.
Ni får ha det bäst, för det tänker jag ha !

Nighty!

1 kommentar:

Anonym sa...

Riktigt fin bil du=) Ska bli kul att ses idag=)