torsdag, mars 12, 2009

fly, you can do it like you're high.



Gårdagen var rätt rolig.
Kvällen började nykter för min och Sandras del och vi tänkte att den skulle förbli så. Men med lite folk på dansgolvet så dog vår lust för att svänga loss.
Efter ett tag beslutade vi oss för att ta varsin tequila. Sagt och gjort. Vi stod kvar i baren och småpratade om allt. Bl.a så försökte vi hitta på en lösning hur vi skulle undvika 3 äldre män(?) som stod 2 meter från oss och glodde som dom aldrig sett tjejer innan. Vi snackar alltså 30-35+ här. Efter att dom försökt få oss att dansa med dom så tittade vi inte ens på dom igen.
Efter ett tag kom bartendern och gav oss varsin tequila rose. Inte min favorit direkt, men han bjöd på den helt spontant och man är inte sämre än att man tackar ja. Vi svepte i oss den och gick till dansgolvet. Tjatade lite på Eddie att dom skulle spela house och jag och Sandra hoppades att låten nedan skulle komma, men icke. Men vi dansade och hade kul ändå. :) Men tydligen så måste man vara lesbisk om man dissar en kille, lustigt tycker jag. Sandra och jag fick den frågan igår på dansgolvet. Men det finns ju faktiskt 2 alternativ till. Antingen är man upptagen, eller så är man faktiskt inte intresserad.
Vid 2 så begav vi oss hem till mig och stupade i säng. Fast låg och pratade nån timme tills båda inte kunde hålla ögonen öppna.
Idag så gick vi upp sent. Sega som tusan käkade vi frukost och begav oss sedan till stan. Lite kikande på kvasten, sen fick det vara nog. Jag åkte hem, bakade en kaka och städade lite i köket innan mamma kom hem. Liten överraskning sådär på torsdagen, och hon uppskattade det.
Nu ska jag kika lite på Nelly. En liten fågel vid namn Sandra tipsade om att dom fått in nya skor där. Och dom som känner mig vet vad jag helst shoppar.






Btw, från och med godkänner jag inga anonyma kommentarer.
Ert namn är väl inte för mycket begärt...?


Inga kommentarer: